Spotkanie „Lubelska Akademia Edukacji Cyfrowej – 2. edycja” inspiracją do rozwijania umiejętności metodycznych nauczycieli i wdrożenia Laboratoriów Przyszłości

W dniu 15.02.2023 r. w godz. 10:00 – 12:00 przy ul. Spokojnej 2 (budynek ORION), w sali konferencyjnej nr 252 odbyło się bezpłatne spotkanie informacyjne zorganizowane przez Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli przy wsparciu Urzędu Miasta Lublin, Wydział Strategii i Przedsiębiorczości Lublin Municipal Office, Strategy and Entrepreneurship Department pt. „Lubelska Akademia Edukacji Cyfrowej – 2. edycja” inspiracją do rozwijania umiejętności metodycznych nauczycieli i wdrożenia Laboratoriów Przyszłości. W spotkaniu udział wzięli Dyrektorzy szkół podstawowych i ponadpodstawowych z Lublina.

Podczas spotkania Pan Marek Filipowski – nauczyciel informatyki w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Zamościu, konsultant LSCDN ds. wykorzystania nowoczesnych technologii w nauczaniu, trener lokalny L:E podzielił się swoimi doświadczeniami nt. kreatywnej pracy z treściami cyfrowymi w szkole.

Pani Anna Jędrzejewska – nauczyciel fizyki oraz opiekun pracowni Laboratorium Przyszłości w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie, doradca metodyczny LSCDN zaprezentowała treści związane z wykorzystaniem umiejętności nabytych podczas szkoleń w ramach L:E w pracowni Laboratorium Przyszłości.

Pan Tomasz Szydło – dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5 w Świdniku przedstawił swoje doświadczenia i praktyczne wykorzystanie wiedzy związane z udziałem w projekcie z perspektywy dyrektora szkoły.

Pan Marcin Stelmaszczuk – kierownik Działu Teleinformatyki LSCDN, specjalista ds. organizacji szkoleń L:E podzielił się doświadczeniami związanymi z realizacją 1. edycji „Lubelskiej Akademii Edukacji Cyfrowej”.

Spotkanie było dodatkowo okazją do zapoznania się z ofertą Inicjatyw Urzędu Miasta Lublin oraz do networkingu. Przedstawiciele Wydziału Oświaty Urzędu Miasta Lublin oraz Wydziału Strategii i Przedsiębiorczości Urzędu Miasta Lublin przedstawili ofertę wspierającą rozwój kompetencji cyfrowych w edukacji szkolnej.

Logosy